1 Mayıs 2011 Pazar

Neredesin sen?

Varlığınla bana heyecan veren
Bakışınla nabzımı yükselten
Endamınla beni büyüleyen
Neredesin sen?

Arkamda durarak güçlendiren
Yanımda olarak paylaşabilen
Önümde giderek yol gösteren
Neredesin sen?

Konuştuğumda beni duyabilen
Paylaştıklarım üzerinde düşünen ve
Kendi düşüncesinde çekinmeyen
Neredesin sen?

Bana beklentilerini dayatmayan
Keşfetmem için fırsat veren
Kalpten vereceğim karşılık ben
Neredesin sen?

Nefes aldığım halde boğmayan
Güveninden dolayı serbest bırakan
Aklımda olacaksın her zaman
Neredesin sen?

Saygısını hiç bir zaman yitirmeyen
Sevgisini hiç bir zaman bitirmeyen
Benim için hiç bir zaman silinmeyen
Neredesin sen?

Söylemeden içimdekini sezen
Üzüntüme ortak olabilen
Dile benden ne dilersen
Neredesin sen?

Huzuru nerede arıyacağını bilen
Yanımda değilken bile hisseden
Bir ilişkiyi taşıyabilen
Neredesin sen?

Senden önce Rabbim diyen
Hakkımı vermiyorsun diyebilen
Beni doğruya çağırabilen
Neredesin sen?

Söz! Aynı şekilde karşılık vereceğim
Sen bir gel ben iki geleyim
Olmak istermisin benim meleğim
Neredesin sen?

B.T.

Hiç yorum yok: