20 Eylül 2012 Perşembe

Eeyy İstanbul ...

Ey İstanbul
Geldim yine ziyaretine
Seyrediyorum
Boğazını, köprünü, kuleni
İçerken Sarayburnu'nda bir fincan kahveni
Kırk yıl hatırı var derler
Gerçekten öyle mi?

Ey İstanbul
İçinde tarih barındıran
Sular, insanlar, adalar
Farkında olmadan baktığım her yerde
Hatıralar arıyorum kendime
Söyle
Ne kadar yadigâr tutuyorsun içinde?

Ey İstanbul
Uğrunda nice sahifeler yazılmış
Benimkisi yanlarında hiç kalmış
Nedir seninle
Aramızda olan?
Nedir sendeki
İnsanları kandıran?

Ey İstanbul
Milyonları çekersin kendine
Söyle
Doymazmısın hiç ilgiye?
Kaç seferdir geziyorum seni
Bitmiyorsun
Daha benden ne kadar gelmemi istiyorsun?

Ey İstanbul
Buradayım işte
Al alabildiğini benden
Niyetim üç beş günlük hatıra senden
Daha fazla ne verebilirsin ki bana
Hissediyorum, biliyorum çünkü
Ben ait değilim sana ...




B.T.

Hiç yorum yok: