1 Haziran 2011 Çarşamba

Margherita


Uzakta bir ses konuşuyor
Kavgalarımızdan tanıdığım
Küçük anlaşmazlıklar hakkında
Büyük hayal kırıklıkları hakkında
Ve soğuk seslerini duyuyorum
İçinde tuttuğun öfkenin
Feryat etmekten başka ne yapabilirim ki
Bunu tahmin edemediysem
Bir anlık söylediğini duydum
Herşeyden vazgeçmek istediğini
Herşeyi beraberinde götürdüğünü
Bu hayatta sevdiğim
Ve dinliyorum kelimelerinin nasıl
Yavaş yavaş cümlelere dönüştüğünü
Bana şimşek gibi çakan
Parçalayıcı bir güç ile

Bu soğukluk beni deli ediyor
Ve bu his korkutucu
Ama sözlerin yakınmaya devam ediyorlar
Ve gözlerim sorarak bakıyorlar
Neden bana daha önce söylemedin
Benden o kadar yabancılaştığını
Neden sevgi hakkında konuşuyordun
Beni hiçbir zaman sevmediysen
Çaresizlikten kaybediyorum
Ve gözyaşlarımın yaktığını hissediyorum
Ve hiçbir şeyi daha çok istemezdim
Başımın tekrar ellerinin arasında olmasından başka
Ama bir saat öncesine kadar
Okadar güvenilir görünenin
Büyük bir yalan
Ve kağıttan bir ev olduğu ortaya çıktı

Sanki bir başkası
Sessizce bedenine girmiş
Ve farkında bile değildim
Gizlice içeri sızdığının
Senin aşkını silmek için
Ve benim dünyamı yıkmak için
Hiç kimse bana anlatmak istemiyor mu
Herşeyi hayal ettiğimi

Marco Borsato, gecoverd van Riccardo Cocciante

(çeviri: B.T.)

Hiç yorum yok: